torsdag 9 juni 2011

Bilder på Reggaes avkomma

Samma dag (den 31 maj) som min lilla fölunge föddes död var det kvällshoppning uppe vid ridhuset i Vollsjö. Något jag sett framemot dels för att jag och Reggae skulle tävla och dels för att Reggaes avkomma, en valack på 5 år också skulle dit och tävla. Caroline som rider och utbildar honom åt uppfödaren har flyttat till Skåne och bor inte allt för långt från oss, så förhoppningsvis innebär det att jag kommer att få chansen att se honom fler gånger framöver.

Nu blev det ju inget tävlande för mig och Reggae eftersom hon inte kändes ok, hon var svettig och hade lite feber. Troligtvis hade hon svårt att ställa om till värmen som kom. Hur som helst åkte jag upp en sväng till tävlingarna och lånade med mig Limpans kamera.


 Reco f 2006 e Etrusco u Reggae ue lemon

                                                                              


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar