onsdag 18 maj 2011

Saknar Indra

Åh vad jag saknar min lilla Indra. Det är nu nästan två veckor sedan hon åkte på sommarbete upp till Stall Solåkra i Vollsjö (samma ställe som hon var på förra sommaren). Tyvärr har jag inte varit och hälsat på så mycket än, tiden har runnit ifrån mig men jag ser henne varje gång jag åker till Vollsjö och hon ser ut att ha det toppenbra.

Indras sommarkollo började den 6 maj



Hon var mer intresserad av att hänga vid grinden med oss människor än att hänga med de andra hästarna. Det var som att hon tycke att vi var ju hennes kompisar inte de andra okända hästarna.

Jag och Wille cycklade upp till Vollsjö och hälsade på den 8 maj


Hela gänget kommer och välkomnar oss, Jennys 2-års sto "Pysan" i täten och lilla Indra kommer på efterkälken längst bak.



Sötnosen Indra



Indra hälsar nyfiket på Wille

Även om jag saknar Indra jätte mycket så har hon det verkligen toppenbra på betet. Stora kuperade ytor att busa på hela dagarna med men massa kompisar. Det är annat det än att hänga hemma i de små vinterhagarna med gamla trötta tanter *ler*. 


1 kommentar:

  1. Jag har inte tid att sitta här framför datorn en ljummen fredageftermiddag men kunde inte låta bli att kika in hos dig. Hoppas vi kan åka till Vollsjö och kika på henne, det måste vara jätteskönt för henne att få kompisar i egen ålder.

    SvaraRadera