tisdag 31 maj 2011

Oron är över - sorgen tog vid

Det är med en tjock klump i halsen och med en flod av tårar rullandes ner för kinderna som jag skriver detta. I natt, första natten ute har Inpuls fölat - ett litet sto och en exakt kopia av sin mor. När vi kom ut till hagen var fölungen redan död. Den stora frågan är bara VARFÖR?????

Det är så himla typiskt varför ska alltid allt elände hända med hästarna samma dag som jag ska tävla. Det var samma sak när Lillen skadade sig. Det är ju inte heller så att jag tävlar särskilt ofta. Ska försöka ta mig samman och åka iväg ikväll.

Lider så fruktansvärt med stackars Inpuls


Vila i frid lilla hjärtat

8 kommentarer:

  1. Det är så fruktansvärt sorgligt och jag sitter här i Finland och gråter med dig :(
    Lycka till ikväll!

    SvaraRadera
  2. Men fyyyyy :-( Så hemskt :-( Kram från Vera

    SvaraRadera
  3. Å hoppas allt är bra med Ipuls då?? :-(

    SvaraRadera
  4. Verkligen trist att läsa.. Hur är det med Inpuls? Kanske finns det något annat föl som har mist sin mamma som man kan hjälpa.
    Kramar från Catharina

    SvaraRadera
  5. Stackars dig. Så himla sorgligt.
    Kram Beata

    SvaraRadera
  6. Sorgligt och hemskt. Tycker synd om dig och Inpuls.
    /Anna

    SvaraRadera
  7. Ja man blir så maktlös i situationen och tankarna irrar omkring, Det verkar som om många ston blivit av med sina föl iår, eller beror det på vår snabba kommunikation på internet att vi får reda på mer snabbare. En del säger att vissa år är det så inte var jag.
    Mitt deltagande i din sorgen delar jag av hela mitt hjärta.

    Kram Mimmis

    SvaraRadera
  8. Fy vad sorgligt!! Hoppas verkligen att Impuls mår bra trots omständigheterna!! Vet att Jens sökte amma till föl som förlorat sin mamma, vet ej om du är intresserad? Hör isåfall av dig, är lite sent att ringa nu mitt i natten! Kram Tanja

    SvaraRadera