onsdag 18 maj 2011

Byte av tjänster

På lunchen fortsatte vi vårt arbete med att rida in Tindra och idag satt jag på henne och vet ni vad? Hon var hur coooool som helst. Det var som att det inte bekomm henne alls att jag satt där på hennes rygg. Hon var mer komfortabel med att jag satt på henne än när jag hänge. Mimmis ledde runt oss på en volt några varv och sedan var vi alla jätte nöjda. Duktiga Tindra!

På eftermiddagen kom en klubbkompis och lånade min ridbana för att träna några hästar i miljöombyte och gulliga Jannicke erbjöd mig en hoppträning i utbyte, inte illa. Det var precis vad jag behövde med tanke på att det är tävlingsdags på lördag. Reggae var seg och svår att få igång ordentligt i galoppen, det är ju lite vår svaghet att jag inte lyckas sätta en bra galopp när vi börjar hoppa. Mot slutet gick det iaf hyffsat och jag känner mig ganska lugn inför lördagens tävling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar