torsdag 31 mars 2011

Barbacka-pass och bus på ridbanan

Gick direkt till stallet efter jobbet idag. Började med att rida Reggae, ett barbacka pass på ridbanan. OM hon kändes bättre idag tyckte Sofia att jag även skulle lägga in lite travarbete idag. Red med remontnosgrimma och det tvådelade KY Rotary-bettet idag. Tycker att hon funkar lite bättre med det än med det tredelade pessoa-magic  bett och den engelska nosgrimman jag brukar ha.




KY Rotarybett



Pessoa magic-bett




Reggae kändes riktigt fin idag så jag la även in lite trav, det blev inte så mycket rent travarbete utan jobbade mer med övergångar. När jag var klar med Reggae passade jag på att släppa in Lillen och Indra en stund på ridbanan så att det kunde "busa av sig lite" innan det är dags att gå in i stallet. 


Lillen kommer nyfiket fram och undrar vad jag gör :-)


Indra tycker det är kul att få busa lite på ridbanan



Indra visar direkt sin undergivelse och börjar "föltugga"




  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar