söndag 3 april 2011

Avkoppling!!

Morgonfodrade hästarna ute före frukosten idag. Gick sedan direkt ut till stallet efter frukosten och mockade och fixade iordning. Tömkörde sedan Lillen på ridbanan med fokus på upphöjda travbommar som stod med 1 m mellanrum. Lite för trångt om man frågar Lillen men syftet med det var att få honom att koncentrera sig på vart han sätter fötterna och att kunna korta sig i traven utan att sakta av till skritt. Han var duktig och verkligen arbetesvillig idag. Han kunde tom fokusera på arbetet när en stor traktor med släp körde förbi!


Lillen passar på att vila lite under tiden jag ber honom stanna upp för att kunna ta en bild med mobilen. Ibland tror jag han tycker att jag är lite tramsig med mitt fotande med mobilen.


Eftermiddagen tillbringade jag tillsammans med min svägerska och med min pappas sambo på Ysta Spa.



Vi började med en god lunch innan vi började bubbla och gå på våra behandlingar. Jag passade på att ta en helkroppsmassage. Kändes välbehövlig efter gårdagens jobb ute på tomten.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar