tisdag 29 mars 2011

Full fart hela dagen!!

Idag har det varit fullt ös från tidig morgon till sena kvällen. Vi har lite sjukfrånvaro på jobbet just nu så arbetsdagen fullkommligen rusade förbi. Min kollega Mimmis och jag hann i alla fall träna lite kort med Indra även idag. Vi tog med oss Reggae in i stallet idag också för att inte Indra skulle känna sig ensam.

Efter jobbet blev det ett kort barbackapass med Reggae på ridbanan efter Sofias ordination efter gårdagens träningspass. Reggae sitter fast och måste ridas loss så för tillfället är ordinationen skritt i tre dagar med bara en massa lösgörande arbete.

Sedan bar det av mot IKEA i Malmö med familjen. Plockade upp Limpan i Lund på hennes praktikplats på vägen och väl framme började vi med att besöka restaurangen för att få i oss lite mat. Swischade sedan med blixtens hastighet igenom hela varuhuset för att hinna handla innan de stängde.


1 kommentar:

  1. Härligt, själv tycker jag det är mysigt att strosa runt ensam på IKEA. Då jag far som en tetting runt alla avdelningar och slipper ta hänsyn till någon. Men visst är det trevligt att fika med familjen i restaurangen.
    En blogg jag följer http://birgittashastsida.blogspot.com/
    Kolla om den är av intresse?
    Kram kram
    Mimmis

    SvaraRadera