tisdag 15 februari 2011

Dagens projekt - måla badrumsfönster

Härligt, nu har jag börjat jobba deltid!! (hihi, deltid som egen företagare är ju mest i teorin för i praktiken jobbar man ju mer eller mindre för jämnan). Hur som helst gick jag vid tre idag, skyndade mig in till huset för att hinna med dagen projekt innan Wille skulle hämtas på fotbollsträning. Äntligen har jag fått tummen ur och tagit tag i målningen av fönstret i badrummet på övervåningen.

Utgångsläget, bara mittenfönstret är fabriksmålat


Jag hann precis maskera och grundmåla allt ihop innan det var dags att åka och hämta Wille. Nu gäller det bara att fullfölja så att målningsprojektet blir slutfört inom överskådlig framtid. Ska verkligen ta mig i kragen och slutföra det innan helgen är slut.......återkommer med rapport.

Stannade till i den lilla butiken Stilrent på landet på vägen hem från fotbollen och fyndade dessa skyltar.




Tycker de var lite söta


Nu är det stallet och ridhuset nästa som gäller, ha en trevlig kväll!


1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som målat, det kan vara ganska rogivande att göra de. Fint blir det med och man blir nöjd med sig själv. Heja på...

    SvaraRadera