fredag 21 januari 2011

Ops redan fredag!

Jösses amalia, vart tog denna vecka vägen? Tycker inte att jag hinner med nu för tiden , tiden liksom bara svischar förbi innan jag ens hinner blinka. Nästan lite småläskigt. Ja apropå läskigt så har jag aldrig varit med om maken till monstersvärm under min och Reggaes uteritt idag. Eftersom grusvägen frusit igen och är stenhård blev det en  timmes skritt. Vi tog grusvägen (läs monstervägen) mot Vollsjö och vände sedan tillbaks igen ute vid gamla skolan där asfaltsvägen börjar. Vet inte om det var mörkrets inbrott som spelade in eller om det bara helt enkelt var monsterträff utmed hela vägen? Men Reggae var på helspänn varenda steg av skrittrundan idag. Hon trodde nog att om hon vägrade att gå och hoppade och kastade sig så skulle hon slippa undan och få vända hem.......men tjii fick hon, jag gav inte vika ett tum!!!


                                         Lyckades faktisk fånga ett av monsteren på bild ;-)


När man ser det kan man nästan förstå Reggae, eller?




Reggae är på så där lagom bra humör efter monsterritten och längtar in till sin box och framförallt sin mat ;-)


1 kommentar:

  1. Ja ibland undrar jag också var tiden tar vägen? Inte skulle jag vilja möte de monstret och alla hanns kompisar en mörk kväll huuua. Vilken fin blogg du har skapat. Ska bli trevligt att föja den och dina äventyr.

    SvaraRadera